DHL Stafetten er ikke bare verdens største motionsløb og Danmarks største løbende firmafest, den er også er en glimrende catwalk for opfindsom og uhøjtidelig employer branding. Her får man nemlig chancen for at gøre sin arbejdsplads positivt bemærket blandt tusindvis af energiske, potentielle medarbejdere. Vi gik en tur i Fælledparken tirsdag aften for at se, om vi kunne finde nogle gode, kreative og sjove løbetrøjebudskaber.

DEN SMILEDE VI MEST AF

Firmaet bag vin-app’en Vivino havde sendt sine medarbejdere i Fælledparken med et glimt i øjet, der fyldte hele ryggen. Og en vigtig påmindelse om, at DHL Stafetten ikke kun handler om personlige rekorder.

DE SÆTTER FORVENTNINGERNE TIL TEMPOET I VEJRET

Advokatfirmaet Kromann Reumerts medarbejdere er ikke bange for skrue forventningerne til deres evner som temposættere i vejret. Men med en 8. plads for deres ‘Hold 6′ blandt mix-holdene som bedste placering er spørgsmålet, om de levede op til deres egne forventninger?

DEN HER VAR OGSÅ MEGET SJOV

Fagforeningen FTF gjorde sig positivt bemærket med et meget relevant ordspil.

DEN HAR VAR MÅSKE LIGE LAKONISK NOK

Vi tvivler ikke på, at Gentofte Kommune er en attraktiv arbejdsplads. Vi er til gengæld ret sikre på, at folk ville have nemmere ved at huske det, hvis de gjorde lidt mere ud af, hvordan de fortæller det. Hvad vi savnede i kreativ formidling af deres Employer Brand, tog de revanche for i løb, da deres hold ‘Maglegård 2′ fik en flot 2. plads blandt kvinderne tirsdag aften.

DEN VAR VI MEST STOLTE AF

Alle DONG Energys hundredvis af løbere optrådte i trøjer med deres nye Employer Promise som hashtag på ryggen. Det er vi meget stolte af i core:workers – det er nemlig os, der har samarbejdet med DONG Energy om at udvikle det.