single

Employer branding og rekruttering via sociale medier

Tirsdag den 24. 2011 maj holdt core:workers’ direktør og forfatteren bag employer branding som disciplin, Henrik Engelund, et indlæg om employer branding og rekruttering via sociale medier på HR-dagen 2011. Konferencen var arrangeret af Teknologisk Institut og temaet var HR’s rolle i det forretningsstrategiske samspil – hvad end det gælder innovation, fremtidens ledere, kompetenceudvikling eller performance management.

Jesper Munch Toldam

jtd@coreworkers.dk Linkedin profil Mere om forfatteren
Jesper Munch Toldam (f. 1975) er oprindeligt cand. mag. i engelsk og filosofi, men har arbejdet i bureauverdenen siden 1996. Først med public relations, siden med product branding og BtC, før det hos core:workers blev til en karriere inden for strategisk job- og medarbejderkommunikation. Jesper er som kreativ chef ansvarlig for, at løsningerne er både innovative og effektive, så de skaber den ønskede værdi for kunderne.

Nyhedsbrev

Artikler, interviews, trends og best-practice direkte i din inbox.
tilmeld