single

CASE: Telenor jobsite i Sverige

core:workers i Sverige har udviklet Telenor Firsts nye web- og mobilsite.

I januar lancerede Telenor Firsts sit nye website i Sverige med det formål at skabe et stærkt og præcist billede af arbejdet og den helhed, man indgår i som sælger hos Telenor. Siden omfatter flere film med medarbejdere, der giver et indblik i, hvordan selve salget foregår, hvilke personlige kvaliteter man skal besidde for at lykkes i rollen som sælger – samt i de værdier, der gennemsyrer hele organisationen.

Hjemmesiden er også knyttet sammen med Telenors Facebook-side for at skabe større interaktion og mulighed for at komme i dialog med eksisterende medarbejdere. Efterhånden som flere og flere mennesker bruger deres mobiler som surfværktøj, er hjemmesiden selvfølgelig også lavet i en speciel mobil-version, der er inspirerende og brugervenlig, når man tilgår den fra sin smartphone. Oplev det nye site her.

Employer Branding   //   Intern kommunikation   //   Jobannoncer   //   Karrieresite   //   Medarbejdermotivation   //   Sociale medier 

Jesper Munch Toldam

jtd@coreworkers.dk Linkedin profil Mere om forfatteren
Jesper Munch Toldam (f. 1975) er oprindeligt cand. mag. i engelsk og filosofi, men har arbejdet i bureauverdenen siden 1996. Først med public relations, siden med product branding og BtC, før det hos core:workers blev til en karriere inden for strategisk job- og medarbejderkommunikation. Jesper er som kreativ chef ansvarlig for, at løsningerne er både innovative og effektive, så de skaber den ønskede værdi for kunderne.

Nyhedsbrev

Artikler, interviews, trends og best-practice direkte i din inbox.
tilmeld