single

585.000 kr. for en ny medarbejder

De gamle dage, hvor HR-afdelingerne havde svært ved at dokumentere effekten af deres indsats er definitivt forbi. Birgitte Brix Andersen præsenterer det kontante regnestykke i juni måneds udgave af KOM-magasinet, der handler om international HR. Og core:workers’ direktør Henrik Engelund understreger, at det om noget er et godt argument for kontinuerligt at professionalisere employer branding-arbejdet med at tiltrække og – ikke mindst – fastholde medarbejderne.”Retention is the new attraction”, som det hedder.

Læs artiklen, og bliv klogere på, hvad forskellen på et employer brand og disciplinen employer branding er. Læs artiklen (på side 11-13) her.

Rekruttering   //   Strategi 

Jesper Munch Toldam

jtd@coreworkers.dk Linkedin profil Mere om forfatteren
Jesper Munch Toldam (f. 1975) er oprindeligt cand. mag. i engelsk og filosofi, men har arbejdet i bureauverdenen siden 1996. Først med public relations, siden med product branding og BtC, før det hos core:workers blev til en karriere inden for strategisk job- og medarbejderkommunikation. Jesper er som kreativ chef ansvarlig for, at løsningerne er både innovative og effektive, så de skaber den ønskede værdi for kunderne.

Nyhedsbrev

Artikler, interviews, trends og best-practice direkte i din inbox.
tilmeld